pardonn

12.05.2010 16:36

 
 
 
Pardon, kafamın içinde dolaşıp durmayı keser misiniz, beynim bulanıyor!
Pardon, bu güzel imgeleri sizin şiirinizden topladım, bir sakıncası var mı
Pardon, sizin bu tuhaf rüyanızda bulunmaktan çok sıkıldım artık, lütfen uyanır mısınız!
Pardon, ben beyaz atlı prensim, 48 numarada oturan bayanın nereye taşındığını biliyor musunuz
Pardon, ...sizin benim fikirlerime tercüman olmanıza bir itirazım yok da, acaba ben niye yabancı dil konuşuyorum!
Pardon, ben temizlik şirketinden arıyorum. Uçan halınız yıkandı, ne zaman getirelim!
 
Pardon, başbaşayken benimle neredeyse hiç konuşmuyordunuz. Şimdi yanımda değilsiniz ve yokluğunuz susmak nedir bilmiyor!
Pardon, mümkünse biraz daha edebi konuşur musunuz, ilerde anılarımı yazacağım da!..
Pardon, bir daha mektupları kendinize saklayıp, zarflarını bana göndermeyin lütfen!
Pardon, öyle güzelsiniz ki ayağımı yerden kesiyorsunuz. Lütfen ya siz buraya çıkın ya da beni aşağıya indirin!
Pardon, bir yanlışlık olmalı, ben bu satırın kelimelerinden biri değilim!
Pardon, bu teleferik Kafdağı'nın ardına kadar gider mi
Pardon, burada biraz oturursam zırhım pas tutacak! Yakınlarda bir yerde yel değirmeni gördünüz mü hiç
Pardon, mümkünse çok fazla şeye dokunmayın! Sonra hepsini bir ömür boyu saklamam gerekiyor!
Pardon, kendinize bir baca bulun ve oradan tütün lütfen! Burnumda tüterek beni komik duruma düşürüyorsunuz!
Pardon, sadece sizi düşünüp durmakla Türk düşünce hayatına bir katkıda bulunamam, öyle değil mi
Pardon, sizinle konuşamam! Hem benim bütün kayıtlarımı siliyorsunuz, hem de kendinizden hiçbir yeni şey yüklemiyorsunuz!
Pardon, biraz daha yüksek sesle konuşur musunuz lütfen! Kaçırdığım tek bir kelimeyi hayatım boyunca arayabilirim sonra!
Pardon, bütün kuşlar dışarıda ve ben kafesin içindeyim! Bu işte bir yanlışlık yok mu
Pardon, buradan bir daha geçmeyin lütfen! Zerafetiniz yolları eskitiyor!
Pardon, bana vermiş olduğunuz bu sırrı, bir daha asla size geri veremem!
Pardon, bana bir dakika bekle dediniz, tam kırk yıl oldu gelmediniz! Daha bekleyeyim mi
Pardon, saatlerdir ikimiz de kıpırdamadan duruyoruz. Sence hangimiz öldük!
Pardon, bana ettiğiniz bu kırıcı lafların arşivini tutmasanız da olur, çünkü ben onları asla unutmayacağım!
Pardon, bu gece biraz üzgünsünüz galiba! Gözlerinizde durmadan güneşler batıyor!
Pardon, telefon kartım bir kontur fazla geldi. Bana birkaç cümle ödünç verebilir misiniz
Pardon, bu yazının sonunda bir randevum var! Acaba doğru yerde miyim

 

Geri